باربری تابان

باربری تابان

اسباب کشی ، باربری و بسته بندی حرفه ای در کلیه نقاط تهران
باربری تابان

باربری تابان

اسباب کشی ، باربری و بسته بندی حرفه ای در کلیه نقاط تهران

چطور بعد از اسباب‌کشی وسایل خانه را سریع بچینیم؟

به نظر می‌رسد باز کردن وسایل بعد از اسباب‌کشی تمامی ندارد. بعد از مرحله پراسترس و خسته‌کننده جابه‌جایی و رسیدن به خانه جدید، اگر دوست دارید هرچه سریع‌تر و راحت‌تر هر چیزی را در جای مناسب قرار دهید از روش زیر استفاده کنید.  هر چه زودتر بدون استرس بسته بندی وسایل را باز کنید، زودتر به آرامش می‌رسید. برای این منظور:

ابتدا تصمیم بگیرید که مبلمان و وسایل بزرگ بهتر است در کجا قرار بگیرند؟

هیچ‌وقت بدون مشخص کردن جای وسایل، آن‌ها را باز نکنید. این کار باعث می‌شود ماه‌ها در داخل جعبه‌های باز شده به دنبال وسایل متفرقه و مختلف بگردید. 

برای باز کردن برنامه‌ریزی داشته باشید. بهترین حالت باز کردن وسایل در مدت یک هفته خواهد بود. بعد از اسباب‌کشی

بعد از برگشتن از کار روزانه و در صورت داشتن کودک کمک گرفتن از کسی برای نگه‌داری از او، شروع به باز کردن وسایل کنید.

از فرزند بزرگ‌تر خود در این راه کمک بگیرید. می‌توانید این کار نفس‌گیر را بین اعضاء خانواده تبدیل به کاری سرگرم‌کننده کنید. با یک برنامه‌ریزی مطمئن باشید هریک از اعضاء خانواده در این راه به شما کمک خواهند کرد. از آن‌ها بخواهید هر روز دو یا سه جعبه را باز کنند. از کارگران باربری برای جابجایی وسایل سنگین در همان روز کمک بگیرید .

جعبه‌های پرکارتر مانند ظروف غیرضروری آشپزخانه یا وسایل گاراژ را به آخر هفته موکول کنید.

فراموش نکنید وسایل مورد نیاز و ضروری را ابتدا باز کنید. موقع بسته‌بندی، کارتن‌هایی که ابتدا باید باز شوند را مشخص کنید و روی آن‌ها بنویسید: ضروری یا اول باز شود یا با زدن علامتی خاص اولویت آن‌ها را مشخص کنید. وسایل ضروری شامل ملحفه‌ها، وسایل حمام و آشپزخانه و بعضی از لباس‌ها خواهند بود. باز شدن وسایل لازم، زندگی را در طول مدتی که در خانه جدید کاملا مستقر شوید، کمی راحت‌تر می‌کند.

هنگام باز کردن کارتن‌ها، فهرستی از محتویات داخل آن را با خود به همراه داشته باشید تا وسایل را راحت‌تر پیدا کنید. 

گیج و عصبی نشوید. بالاخره همه چیزها باز شده، در جای مناسب قرار خواهند گرفت.

وسایل را اتاق اتاق باز و از آشپزخانه و حمام شروع کرده و تا اتاق‌خواب‌ها و اتاق بچه‌ها ادامه دهید.

به محض این که هر کس به وسایل شخصی خود دسترسی پیدا کرد، سراغ وسایل بقیه جاها مثلا اتاق پذیرایی، راهرو و ... بروید. بار دیگر تاکید می‌کنیم که از سایر اعضاء خانواده کمک بگیرید و خانه جدید را با کمک هم و در کنار هم بسازید.

اگر طرح خاصی از چیدمان در ذهن داشته باشید، قرار دادن مبلمان در جای خود راحت‌ترین کار خواهد بود. اگر در این کار مطمئن نیستید، از دیگران نظر بخواهید.

قبل از باز کردن وسایل، لوازم ضروری مانند چاقو، پیچ‌گوشتی، میخ، چکش و سطل آشغال را آماده کنید تا به‌راحتی چسب‌ها را باز کرده، تابلوها را به دیوار زده و کارتن‌های خالی را دور بریزید.

در صورتی که فکر می‌کنید کار جابه‌جایی وقت و انرژی زیادی از شما خواهد گرفت و از نظر مالی مشکلی نداشته و در مضیقه نیستید، از شرکت‌های خدماتی برای فرستادن نیرو کمک بگیرید. با این کار در وقت خود صرفه‌جویی کرده، این روزها را راحت‌تر می‌گذرانید.